Informacje o przesyłkach

 

Jaką firmą kurierską wysyłamy paczki?

Produkty zamawiane w Sklepie Internetowym BERYL wysyłamy Pocztą Polską, z którą mamy podpisaną stałą umowę, tym sposobem gwarantujemy naszym klientom bezpieczny i szybki transport.

 

Jak pakujemy biżuterię do transportu?

Biżuterię pakujemy w ozdobne pudełeczka prezentowe.

Rodzaj opakowania dobierany jest indywidualnie do produktu tak by opakowanie jak najlepiej spełniało swoje zadanie i zabezpieczało produkt w transporcie.

 

 

 Formy płatności:

  • PayU
  • PayU Karty Płatnicze
  • PayPal
  • Tpay
  • Pobranie

 

 

Ile wynosi koszt dostawy?


Koszt standardowej przesyłki na terenie Polski:

  • Poczta Polska Paczka 48 - 11,00 PLN (przewidywany termin realizacji usługi przez Pocztę Polską to od 2-3 dni roboczych)
  • Poczta Polska Paczka 24 - 12,00 PLN (przewidywany termin realizacji usługi przez Pocztę Polską to od 1-2 dni roboczych)
  • Poczta Polska Paczka 48 (płatność przy odbiorze) - 15,00 PLN
  • Poczta Polska Paczka 24 (płatność przy odbiorze) - 16,00 PLN

 

Przy zamówieniach powyżej 100 PLN koszt przesyłki wynosi 0 PLN (przy wpłacie na konto) -paczka zostaje nadana Listem Poleconym Ekonomicznym - przewidywany termin realizacji usługi przez Pocztę Polską to od 5-7 dni roboczych)

 

 

 

Koszt wysyłki za granice wynosi 16 PLN

Wysyłamy do wszystkich krajów. 

W przpadku braku danego kraju prosimy o kontakt na bok@beryl.pl

 

 

Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zamówienia liczy się od dnia wpływu środków za zamówiony produkt na nasze konto bankowe i trwa około 48 godzin w dni robocze, w przypadku płatności elektronicznych od momentu wpłynięcia potwierdzenia lub przy płatności "za pobraniem" od zaraz. Informujemy naszych klientów o dostawie przesyłki przy pomocy wiadomości mailowej w dniu wydania paczki. Bardzo sporadycznie (kilka razy w roku) zdarzają się opóźnienia w dostawie wynikające z przyczyn niezależnych (losowych), aczkolwiek dokładamy wszelkich starań, by otrzymywali Państwo zamówiony produkt w terminie. W przypadku opóźnienia bardzo prosimy o kontakt, pomożemy w ustaleniu statusu przesyłki.